- БЕЛ: Упражнявахме откриване на букви и моделиране на думи и изречения. За домашно да съставят изречения по моделите под картинките на стр. 18 в буквара (кратък разказ).
- Математика: Запознахме се с числото 5 и цифрата му. Домашното е стр.10 в сборника и 3 реда петици(5) в малката тетрадка.
- Постепенно децата започват да работят самостоятелно и съзнателно.
- За следващия четвъртък по ИИ подгответе няколко (4,5) различни по форма и големина есенни листа. Сложете ги между страниците на книга или под такава, за да се запази формата им - без да се притискат силно (обясних и показах и как да се отделят с ненужен лист/салфетка, за да не цапат страниците на книгата). С тях ще правим отпечатъци.
- Днес сутринта говорихме с вас за възникнали необичайни ситуации. Проведох необходимите разговори с децата ви и мисля, че случаите са разрешени. Благодаря на родителите, че споделят и моля така да е и занапред, за да реагираме навреме.
- Относно "загубените" вещи - всеки ден има нещо забравено или сменено. Днес в стаята останаха несесер и портмоне - тях видях и прибрах; вчера имаше две папки с всичко по предметите в тях- те са върнати. Останалите дрешки са на закачалките. Ако не са там, значи са у друго дете. Както е редно и вече няколко пъти се случва, на другия ден се връщат. По-дребни предмети - моливи, гумичи, ножички - също редовно остават в училище. Имаме кутия, в която ги прибирам, за да "чакат"притежателя си. Понякога децата волно или неволно прибират чужди такива. Макар, че са дребни неща, обръщайте им внимание, че всеки е отговорен за личните си вещи и не трябва да прибира чужди такива.
- За състезанията: Спазвайте срока за заявка - аз подавам обобщена такава за класа в последния ден от посочения срок. Напомням че вече се приемат заявки за участие в "Аз рисувам" на СБНУ и "Таралеж - И".
- По-късно тук ще видите всички есенни композиции, сътворени днес.
четвъртък, 15 октомври 2015 г.
Днес
Домашните:
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар