ЗИП БЕЛ: стр. 13 в помагалото; да се довършат и стр. 8 и 9;
ЗИП Математика: Освен да сравняваме, събираме и изваждаме, се учим и да подреждаме задачите. Децата да препишат красиво и подредено всичко, работено в клас (започваме до полето, оставяме две празни квадратчета между задачите на реда и пишем следващите през ред; накрая ограничаваме с т.нар. бордюрче.
* Попитахте ме за допълнителни упражнения вкъщи. Всички работят с различно темпо и, както в клас, така и вкъщи, за някои деца изпълнението на поставените задачи изисква повече време, а други приключват бързо и се нуждаят от допълнителна работа. Полезни упражнения са препис в малката тетрадка (на букви и съчетания по БЕЛ и на цифри и задачи по математика); съставяне на изречения по модели - различни по вид и с различен брой думи; разказ по картини; откриване/броене на познатите букви в текст (може да е изрезка от вестник или списание, откъс от книга и т.н.); делене на думите на срички; изброяване на звуковете в думата - гласни/съгласни; оцветяване (звуков модел)...
Нищо допълнително не е излишно, стига да е желано.
Следващия четвъртък по Изобразително изкуство ще правим композиция с природни материали. Дотогава ще напомня пак, но през почивните дни можете да съберете кестени, жълъди, шишарки, сухи клонки, разноцветни листенца - всичко, за което се сетите, че може да се претвори в образ. Подгответе и картонена кутия (от бонбони, обувки)... и останалото оставете на въобръжението и сръчните ръчички на децата.
Предлагам ви да се запознаете с националните състезания за учениците от начален етап СБНУ и ТАРАЛЕЖ и моля през следващата седмица да ме уведомите за нагласите си относно участието на децата ви. Ако има желаещи, добре е да се ориентираме към едното, т.к. обхващат един и същ материал, имат едни и същи условия и се провеждат в близки дати.
Надявам се на слънчеви събота и неделя. Приятна почивка!
Няма коментари:
Публикуване на коментар